Piyasa verileri yükleniyor...
Bülent Arınç'tan Kemal Kılıçdaroğlu'na görüşme tepkisi: Özür borcu var

Eski TBMM Başkanı Bülent Arınç, CHP Genel Başkanı Özgür Özel ile yaptığı görüşmeler nedeniyle kendisini eleştiren Kemal Kılıçdaroğlu’na yanıt verdi. Görüşmelerin CHP'nin iç meseleleriyle ilgili olmadığını vurgulayan Arınç, Kılıçdaroğlu'nun hakkındaki iddialarına tepki göstererek özür beklentisini dile getirdi.

HABERIN DEVAMI

Siyaset dünyası, eski TBMM Başkanı Bülent Arınç ile CHP Genel Başkanı Özgür Özel arasında gerçekleşen temasların ardından yaşanan tartışmaları yakından takip ediyor. Kılıçdaroğlu’nun bir televizyon programında yaptığı açıklamalarla başlayan gerilim, Arınç’ın kamuoyuna yaptığı açıklamalarla yeni bir boyuta taşındı.

Kılıçdaroğlu Görüşmeleri Sorgulamıştı

Eski CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, katıldığı bir yayında Özgür Özel ve Bülent Arınç arasındaki görüşmeyi sert ifadelerle eleştirmişti. Kılıçdaroğlu, "Bir partinin genel başkanı, geçmişte Meclis Başkanlığı yapmış AK Partili birisiyle iki saat ne görüşür? Gazetecisiniz niye sormuyorsunuz?" diyerek, görüşmenin içeriğiyle ilgili soru işaretleri yaratmıştı. Kılıçdaroğlu, müzakere değil mücadele edilmesi gerektiği yönündeki görüşünü de yinelemişti.

Arınç: CHP'nin İç Meselesini Konuşmadık

Tartışmalara yanıt veren Bülent Arınç ise görüşmelerin içeriğine dair net bilgiler paylaştı. Söz konusu temasların CHP’nin iç siyasi dengeleriyle bir ilgisi olmadığını belirten Arınç, görüşmelerin temelinde insani ilişkilerin ve nezaketin yattığını ifade etti. İlk görüşmenin Manisa'da hayatını kaybeden belediye başkanları için bir taziye ziyareti olduğunu belirten Arınç, diğer buluşmanın ise Ramazan ayındaki geleneksel programlara davet ve iade-i ziyaret kapsamında gerçekleştiğini kaydetti.

Arınç, görüşmeler sırasında Kemal Kılıçdaroğlu hakkında olumlu ve yapıcı bir dil kullandığını da vurgulayarak, siyasi nezaket sınırları içerisinde kaldıklarını belirtti.

"Suizan Ettikleri İçin Özür Bekliyorum"

Kılıçdaroğlu’nun açıklamalarından duyduğu şaşkınlığı dile getiren Arınç, iddiaların gerçeği yansıtmadığını savundu. Kendisine yönelik haksız bir yaklaşım olduğunu öne süren eski Meclis Başkanı, "Kemal Bey'in sözlerine çok şaşırdım. Hakkımda suizan ettikleri için bana bir özür borcu olduğunu düşünüyorum" ifadelerini kullandı.

Siyaset sahnesindeki bu "görüşme krizi", iki tecrübeli ismin açıklamalarıyla tartışılmaya devam ederken, taraflar arasındaki diyaloğun nasıl evrileceği merak konusu olmaya devam ediyor.

Siyaset

Tümü →

Kaynaklar

Bu habere tepkiniz ne?

Yorumlar

Yorum yapabilmek için giriş yapın.
Yorumlar yükleniyor...