Amedspor Bayrağı FSM Köprüsü’ne Asıldı
TFF 1. Lig’i ikinci sırada tamamlayan ve gelecek sezon Süper Lig’de mücadele etme hakkı kazanan Diyarbakır temsilcisi Amedspor’un bayrağı İstanbul’da bulunan Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’ne asıldı. Bayrağın asılması, kulübün talebi üzerine ve Karayolları Genel Müdürlüğü’nün verdiği resmi izin doğrultusunda gerçekleştirildi.,
Karayolları Genel Müdürlüğü’nden Resmî İzin
Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından kulübe gönderilen yazıda, Amedspor bayrağının belirlenen tarihler arasında iki gün süreyle köprüde kalabileceği ifade edildi.
Ayrıca yazıda, bayrağın ölçüleri, nasıl asılacağı ve nasıl söküleceği gibi teknik detaylarda ilgili kamu kurumlarıyla iş birliği yapılması gerektiği vurgulandı. Bunun yanı sıra, uygulama sürecinde trafik güvenliğinin sağlanmasına özel önem gösterilmesi gerektiği de belirtildi.
Köprüde Gece Boyunca Polis Nöbeti
Bayrağın köprüde asılı kaldığı süre boyunca herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması için güvenlik önlemleri artırıldı. Polis ekipleri, FSM Köprüsü çevresinde gece boyunca kesintisiz nöbet tutarak bölgede güvenliği sağladı.
Süreç Kontrollü Şekilde Yürütülüyor
Bayrağın belirlenen süre boyunca köprüde kalacağı, ardından yine resmi prosedürlere uygun şekilde kaldırılacağı öğrenildi. Yetkililerin süreci güvenlik ve trafik akışını aksatmayacak şekilde koordine ettiği aktarıldı.
