Piyasa verileri yükleniyor...

Adana'da seyir halindeki otomobil alev aldı

Yayımlanma Tarihi: 24 Haziran 2026 05:37 | Son Güncelleme Tarihi: 24 Haziran 2026 05:38
Adana'da seyir halindeki otomobil alev aldı

ADANA'nın Kozan ilçesinde seyir halindeyken alev alan otomobil, yanarak kullanılmaz hale geldi.

HABERIN DEVAMI

Adana’nın Kozan ilçesinde seyir halindeki bir otomobilin aniden alev alması sonucu araç kullanılmaz hale geldi. Kısa sürede büyüyen yangın itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alınırken, olayda herhangi bir yaralanma yaşanmaması teselli kaynağı oldu.

Adana’nın Kozan ilçesi Ergenuşağı Mahallesi yolunda akşam saatlerinde hareket halindeki bir otomobilde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Sürücü, araçtan dumanların yükseldiğini fark etmesi üzerine otomobili yolun kenarına çekerek durumu derhal 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.

Saniyeler İçinde Alev Topuna Döndü

Sürücü aracı terk ettikten kısa bir süre sonra alevler tüm otomobili sardı. Çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedilen görüntülerde, aracın adeta bir alev topuna döndüğü görüldü. İhbar üzerine bölgeye hızla intikal eden itfaiye ekipleri, müdahale ederek yangını söndürdü.

İnceleme Başlatıldı

Söndürme çalışmalarının ardından araçta soğutma işlemleri gerçekleştirildi. Yangının tamamen söndürülmesinin ardından otomobilin tamamen yanarak kullanılmaz hale geldiği ve hurdaya döndüğü tespit edildi. Bölgede güvenlik önlemi alan jandarma ekipleri, otomobilin yanış nedenini ve yangının çıkış kaynağını belirlemek üzere detaylı bir inceleme başlattı.

Bu habere tepkiniz ne?

Yorumlar

Yorum yapabilmek için giriş yapın.
Yorumlar yükleniyor...